czwartek, grudnia 29, 2011

Browser2Browser, czyli prześlij stronę z przeglądarki do przeglądarki ;-)

Po jakichś 2 dniach walki udało mi się w końcu przenieść moją wtyczkę Chrome2Chrome (http://goo.gl/KyMl6) z Chrome do Firefoksa ;-)
Wersja dla Firefoksa zowie się Browser2Browser i jak na razie można ją pobrać z mojego serwera :-) spod tego adresu http://goo.gl/HGjYV :-)
Testowałem z Firefoksem 10.0 na Windows 7 i Firefoksem 8.0 na Ubuntu.
Działa :-)
O co w ogóle chodzi? Tu jest stary filmik pokazujący Chrome2Chrome w działaniu Chrome2Chrome demo :-)
Browser2Browser działa tak samo, z tym, że tutaj można przesyłać stronę także z i do Firefoksa :-)

Konfiguracja polega na wprowadzeniu nazwy konta w Google (może być GMAIL, może być też Google Apps, byle w domenie dostępne było Google Docs), hasła i wymyśleniu nazwy komputera. Robimy "set computer name" i już :-)
To samo robimy na innym komputerze/innej przeglądarce z Chrome2Chrome lub Browser2Browser (tutaj innej nazwy komputera używamy ;-)) i już :-)
Od teraz powinno się dać wysyłać strony przez wybranie nazwy komputera z selektora po Send To :-)

[minus pisania na Google+, nie mogę obrazków wklejać, minus mojej przenoszarki do Bloggera jest też taki, że nie umiem zbytnio wkleić tam filmiku ;-)]

Nie wiem czy ktoś tego będzie poza mną używał, ale i tak jestem zadowolony :-)




Podobne postybeta
Głupi JetPack...
Chrome2Chrome - kto chce potestować? ;-)
Automagizacja ;-)
1096 dni...
Chrome2Chrome 0.7.2 - OAuth w akcji ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz