piątek, sierpnia 12, 2011

Wytrzymałość baterii w EEE Pad Transformer - test przy pomocy "potworów" ;-)

Byłem w czwartek w Częstochowie i między innymi brałem udział w męczeniu mojego EEE Pad Transformera przez 2 "potwory" (czyli dzieci kuzyna, jedno rodzaju żeńskiego w wieku 10 lat, drugie męskiego w wieku prawie 4).
Najpierw było oglądanie zdjęć i filmików, później długa sesja Cut the Rope, trochę Angry Birds i Tank Killer, znów Cut the Rope, chwila z GOF2 THD (Galaxy on Fire 2™ THD), 3D Bowling i Raging Thunder, sam też kilka razy sprawdziłem pocztę, do tego zabawy z Google Maps i Google Earth.
Cały czas tablet był podłączony do WiFi (najpierw mojego przenośnego MiFi, później do WiFi kuzyna). Ekran był cały czas włączony.

Tutaj dowody ;-)




Z analizy obrazków wynika, że w ciągu około 4 godzin 41 minut zużyte zostało około 63.4% baterii. Co by znaczyło, że czas pracy od pełnego naładowania do pełnego rozładowania to jakieś 7 godzin i 20 minut :-) +/- 10% bo jednak odczyt "z wykresów" nie jest najdokładniejszy :-)
Czas podobny do deklarowanych 9.5 godziny.

Nie wiem jak na was, ale na mnie to robi olbrzymie wrażenie :-) Ja sam przez 2 dni nie używam tabletu dłużej niż 3 godziny ;-)

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Szybkoholizm ;-)
50:50... czyli geolokalizacja działa, ale tak sobie ;-)
Cut the Rope - zabawne ;-)
Postęp
Czemu deploymenty są takie trudne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz