piątek, czerwca 03, 2011

Bez Facebooku, programik, Galaxy Tab i parking ;-)

Z ciekawości próbuję życia bez Facebooka, to 2 dzień bez zaglądania tam i jakoś mi go nie brakuje ;-)

Zwykle zaglądałem z 5-6 razy dziennie na FB, na 1-2 minuty by zobaczyć co się dzieje, teraz tego nie robię i jakoś mnie to nie boli :-)
A, że od jakiegoś czasu używam rozszerzenia do Chroem Disconnect, które blokuje wszelkie przyciski Like i podobne to już wkrótce FB może uznać, że zaginąłem ;-)

Inna sprawa, pomysł kolega z pracy dziś podsunął na aplikację. Alkomat ;-) Podajesz ile ważysz, ile płynów wyskokowych przyjąłeś, a to to liczy ile masz wg. teorii promili ;-)
Sam nie spożywam, ale może coś takiego się na Androida rzeczywiście przyda? ;-) [jakieś opinie? ;-)]

A jak o Androidzie mowa to mi się zaczął podobać Galaxy Tab. Inny kolega z pracy kupił i to całkiem sympatyczne jest.
Istnieje poważne ryzyko, że jeżeli zejdzie poniżej 1000 złotych to się mogę skusić ;-) (w sklepie, nie na Allegro ;-)).
W ogóle się zastanawiałem czy nie zrobiłem błędu biorąc od Ery (jeszcze, już od niedzieli T-Mobile...) modem z routerem, może było nie brać i kupić takiego Galaxy Taba z 3G? Normalnie przy pomocy WiFi by mogło robić za hotspot, a poza tym byłoby tabletem......

Ze złych rzeczy jutro trzeba będzie wcześnie rano (nie wiem kiedy... czy 8 wystarczy, czy może 7??) będzie trzeba auto przestawić bo "naprawiają" parking. Źle ;-)


Podobne postybeta
2 kolejne rzeczy ;-)
Disconnect, Facebook, PayPal i wykop, czyli 1 plus i 3 minusy ;-)
Jak utrudnić życie złodziejom kart ;-)
Jestem u mechanika i mi się nudzi...
Galxy Tab w Erze i ciekawe ceny za transfer :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz