poniedziałek, grudnia 20, 2010

Disconnect, Facebook, PayPal i wykop, czyli 1 plus i 3 minusy ;-)

Zainstalowałem sobie w Chrome wtyczkę disconnect. Dzięki temu Facebook nie wie po jakich stronach chodzę :-) Można się też ukrywać przeciwko Digg'owi, Google, Twitter'owi i Yahoo!, ale jakoś żadna z tych firm nie wzbudza we mnie takiej niechęci jak FB ;-)
Przy okazji skasowałem swoje zdjęcia z FB, jakoś nie podoba mi się idea by FB używało rozpoznawania twarzy do tagowania.
Picassa od Google też to robi, ale robi to na moim komputerze.
Jeszcze chwila i FB wprowadzi usługę szukania znajomych przez zdjęcia. Znajdziemy gdzieś czyjeś zdjęcie, wrzucimy do FB, a on znajdzie osoby, które mu się najbardziej podobne będą wydawały...
Technicznie to nie będzie taki problem, ale kulturowo już tak. Czyli w ramach nic nie znaczącego protestu :-) skasowałem swoje zdjęcia z FB i uruchomiłem disconnecta.

PayPal mi podpadł jeszcze bardziej. Zawiesili mi jakiś czas temu 2 transakcje, napisałem z prośbą o wyjaśnienie, stwierdzili, że chcą bym dokonał autoryzacji tych transakcji bo istniała obawa, że to były transakcje zlecone przez kogoś innego niż ja (bo akurat wtedy używałem sieci dzięki, której byłem widoczny tak jakbym był w Dallas). Autoryzowałem i co? I nic, w tym samym dniu PayPal uznał, że wie lepiej i cofnął obie transakcje.
Zero informacji o tym. Dopiero przejrzenie całego konta to pokazało.
Napisałem do nich maila, ale pewnie się nie doczekam odpowiedzi.
Awansowali na listę serwisów na których rozważam skasowanie konta. Dla nich strata niezbyt duża, ale dla mnie jakaś tam satysfakcja ;-)

Jak o kasowaniu konta, to po 57 miesiącach bytności na Wykopie zaczynam rozważać czy nie skasować tam też konta [rozważam to od dłuższego czasu ;-)]. Za dużo tam postawy w stylu "naszego wspaniałego polskiego kraju trzeba bronić przed niemiecko-islamsko-socjalistycznym najazdem, prowadzonym przez baby za kierownicą, co prowadzi do tego, że nikt nam nie chce nic dać i wymaga pracy". Czyli zespołu ludzi, którzy chcą by im dać, jednocześnie będąc przeciwnymi by dawać innym, zwolenników JKM, którzy płaczą, że ktoś tam mieszkania socjalnego nie dostał, do tego jakiejś bandy nacjonalistyczny oszołomów, którzy uważają, że kobiety to rzeczy, do tego głupie.


Podobne postybeta
API ssie w świecie walled gardens
Bez Facebooku, programik, Galaxy Tab i parking ;-)
Książki nad pieniądze :-)
zVATowani 2
Dlaczego jeszcze nie kupiłem samochodu? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz