piątek, czerwca 17, 2011

Asus EEE Pad Transformer - pierwsze wrażenia

Jest coraz lepiej :-)
Na początku nie mogłem się jakoś do tabletu przekonać, ale im dalej w las tym lepiej.

Kupiłem już nawet pierwszy program z myślą o tablecie, czyli klawiaturę kciukową, która wygląda tak:



Zacznijmy od wad ;-)

  • Pierwszego dnia mi się sam z siebie 2-3 razy zresetował,
  • Przeglądarka co jakiś czas potrafi się po prostu wyłączyć,
  • Program MyLibrary jest głupi i wariuje jeśli mu wyjąć kartę SD bez jej odmontowania. Co najlepsze wariuje dokumentnie i nawet reset nie pomaga... trzeba jeszcze raz kartę włożyć i ją odmontować (moja wersja procedury wyglądała tak, że po włożeniu karty SD otwarłem z niej PDFa i ePuba, po czym wyczyściłem listę ostatnio otwieranych książek, po tym odmontowałem kartę),
  • Duże to jest i dość ciężkie, nie da się trzymać w jednej ręce na podobieństwo telefonu,
  • Telewizor się świeci


Plusy:

  • Ma olbrzymi telewizor,
  • Szybkie jest,
  • Przeglądarka ma tabki, synchronizuje się z Chrome, można samemu zdecydować czy user agent wskazywać ma na telefon czy komputer stacjonarny,
  • Ma najnowsze Google Music,
  • Fajnie się na tym książki czyta,
  • Jest w pełni obracalne, nieważne jak drania trzymasz i tak jest ustawiony dobrą stroną,
  • Ma Androida 3.1,
  • Od kopa można na nim czytać PDFy i ePuby (MyLibrary pomaga),
  • Ma ficzer zwany MyCloud i w nim MyDesktop, który pozwala na sterowanie PC z tableta ;-) (ale głupieje to to przy wielu monitorach i pokazuje tylko główny ;-))
  • wiele innych
Mój EEE Pad Transformer to wersja z 32GB storage'u, bez stacji dokującej. W środku jest 1GHz 2 rdzeniowa Tegra 2.
Sam tablet jest duży co jest i zaletą i wadą, zaletą jest jeśli chodzi o wielkość telewizora, wadą gdy chcemy go gdzieś odłożyć ;-) Jeśli porównywać go do Galaxy Tab'a (tego oryginalnego) to 2 połączone ze sobą Galaxy Taby dają rozmiar EEE Pad Transformera.
Asus mógłby jeszcze dodać do tabletu jakąś szmatkę bo szybka się strasznie palcuje i jakieś ubranko dla tabletu, bo tak to go strach nosić w plecaku.

Jak na razie jestem zadowolony ;-)


posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Jak okiełznać MyLibrary w EEE Pad Transformerze....
Oswajanie tableta
Nowa pozycja na liście "chcem!" ;-)
Elektryczna książka 2 - a może by tablecik? ;-)
Żarłoczny Firefox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz