czwartek, maja 12, 2011

OOo2GD 2.4.0 - foldery i HTTPS

Zoho znów dziś mi przypomniało, że właśnie skończyli wsparcie dla połączeń po HTTP, ale widzą nadal użytkowników mojej aplikacji, którzy używają HTTP.
Przedłużyli czas działania i przysłali przypominajkę :-)
To mi się podoba.

Dlatego mamy dziś nową wersję 2.4.0 OOo2GD.

Nowości:
- przy nazwach plików w Google Docs widać foldery do których należą,
- pod listą plików w Google Docs widać listę folderów, kliknięcie na folderze filtruje listę plików tylko do tego folderu

Zmiany:
- cała komunikacja z Zoho (z Google Docs powinno już być tak wcześniej) odbywa się tylko po HTTPS.

OOo2GD na razie nie wspiera uploadowania dowolnych plików (tudzież uploadowania plików bez konwersji do dokumentów Google Docs). Nie mam tego jeszcze jak przetestować, ale jak tylko Google włączy to na którymś z moich kont to postaram się dodać wsparcie ;-)

Zapraszam do pobierani, albo ze strony rozszerzenia w repozytorium rozszerzeń OpenOffice.org, albo ze strony projektu, sam OpenOffice.org też powinien wam przypomnieć o możliwości updatowania :-)


Podobne postybeta
Graph Search.... ale o co chodzi?
Spóźnialskie Google Latitude ;-)
Google Docs dojrzewa :-)
OOo2GD - zabawa w dodawanie folderów
Yeah! Czyżby mój zapominany projekt Echidna miał znów zacząć działać? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz