piątek, grudnia 24, 2010

OOo2GD - zabawa w dodawanie folderów

OK, robię eksperymenty nad dodawaniem do OOo2GD wsparcia dla folderów.

Na razie wygląda to tak:



Te kolorowe labelki to właśnie foldery, dodatkowo jeżeli użytkownik zaklika jedną z tych labelek u dołu okienka to OOo2GD pokaże tylko elementy z tego folderu:



Funkcjonalnie jest to to do czego dążyłem, co do wyglądu to jeszcze nie jest to to co chciałem :-)
Np. jak na razie mam tylko 7 "schematów" kolorów z czego i tak jak mi się wydaje co najmniej 1 nie działa ;-)

Z innych około OOo2GDowych spraw, to nadal OOo2GD nie działa, tudzież bardziej, nie wygląda ;-) na Mac OS X. Mnie za to po głowie chodzi pomysł kupienia sobie Maca Mini... Ale się leczę ;-)


Podobne postybeta
OOo2GD 2.4.0 - foldery i HTTPS
OS X, ładny cholernik jest.... ale nie idealny ;-)
Mac OS X ma u mnie krechę
Workflow dla Alfreda do dodawania tasków z projektami i labelkami do Todoista :-)
Nowy coś do pisania - constants list/reference/cokolwiek ;-) albo spis stałych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz