piątek, grudnia 17, 2010

Google Maps 5.0 dla Androida.... nie tak pięknie

Wczoraj mi się Google Maps zaktualizowały do wersji 5.0, w której najciekawszą rzeczą miało być wsparcie dla wektorowych map.
Nie wiem jak na systemach 2.0+, ale wydaje mi się, że na Androidzie 1.6 mapy są nadal klasyczne. Zbliżanie nadal powoduje pokazywanie powiększonego obrazka, który po jakimś czasie dopiero się robi dokładniejszy. Nie mam 100% dowodów bo nie sniffowałem co lata między telefonem, a serwerami Google (w ogóle ciekawe jak by to zrobić, chyba włączyć sniffer na laptopie, a telefon podpiąć przez WiFi do laptopa i mieć nadzieję, że to nie leci po HTTPS :-) (zapewne są prostsze sposoby, pewnie wystarczyłoby włączyć ethereala w tryb provisioning czy jakoś tak, ale szczerze to się nie znam i kombinuję nad sposobem ze znanymi mi narzędziami)) i nie wiem czy to w rzeczywistości obrazki jak to wcześniej bywało, czy wektory, ale mnie wygląda nadal na obrazki.
Sugestią, że tak jest może być to, że 3D i offline działać będą tylko na Androidach 2.0+.
Szkoda, bo akurat ten ficzer był jednym z takich, które bym chciał mieć :-)



Podobne postybeta
Smutno mi się zrobiło...
Google Maps 5.0 na Androidzie 1.6 wcale nie używa wektorowych map :-(
Google Spreadsheest :-)
Exif jest zły - część 2 :-)
3 najlepsi przyjaciele web developera (ale nie tyle front end developera czy UI developera, a developera który pracuje po obu stronach i po stronie klienta i serwera ;-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz