niedziela, grudnia 19, 2010

Maruda mode post ;-)

Marudzenie dziś ;-)

Awaria autka zła, to jest pierwszy czas, jeśli nie liczyć wizyty w USA [dawno :-(] kiedy ten autek spędza noc daleko ode mnie. To dziwne. Niby to rzecz, ale ja lubię rzeczy :-) i mi go szkoda.

Chrome OS. Nie wiem co sądzę, waham się od zachwytu do zwątpienia. Szkoda, że na całym świecie jest 1 osoba, która robiła powszechnie dostępne buildy Chromium OS [albo ja źle szukam, co też możliwe] dzięki, którym można było obejrzeć jak to będzie wyglądać. Niestety ostatni build działający na moim EEE PC jest sprzed prawie roku, a nowsze wydania w ogóle się nie chcą uruchomić na moim EEE PC 900.

OK, wygląda że mi się skończyły tematy do marudzenia ;-)


Podobne postybeta
Złe i dobre cosie....
Marudzenie nocne ;-)
Poniedziałek (tydzień 28 (?))
Tak sobie, XMLHttpRequest mnie nie lubi ;-)
No i mam Pixel 6 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz