wtorek, listopada 30, 2010

Content rating dla Bloggeroida ;-)

Nawet nie wiedziałem, że Bloggeroid to tak poważna aplikacja ;-)

Musiałem dziś w konsol developera ustawić content rating dla Bloggeroida, do wyboru miałem Mature, Teen, Pre-Teen i All.
Chciałem wybrać All, bo wydaje mi się, że może go używać każdy, ale zajrzałem wcześniej do dodatkowych informacji o "stopniach" i niestety musiałem dać Bloggeroidowi Teen.

A to dlatego, że Bloggeroid pozwala na tworzenie treści i umieszczanie ich w sieci więc łapie się na to:

User Generated Content and User to User Communication

Apps rated “All” should not host any user generated content or enable communication between users. Apps that focus on allowing users to find and communicate with each other should be rated “Teen” or above.


Do tego dochodzi to, że Bloggeroid używa Bloggera i Picasa Web Albums a żeby z nich korzystać trzeba być w "legal age" by móc zawrzeć "umowę" na korzystanie z nich.

Tak więc Bloggeroid jest tylko o jeden niżej niż Mature ;-)


Podobne postybeta
Za co naprawdę, ale to naprawdę nienawidzę Microsoftu?
Mistral czeka na książkę
Imagine
Seks w ujęciu informatycznym ;-) - rozmnażanie ;-)
Jak zostać wrogiem wolności słowa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz