wtorek, października 05, 2010

Płatny Android Market.... czy mi się to w ogóle przyda?

To pewnie będzie herezja dla wielu ;-)

Wydaje mi się, że dodanie płatnego Marketu w Polsce, dla mnie (ale chyba też wielu innych użytkowników Androida) niewiele zmieni.

Przyjrzałem się dziś opisom aplikacji w płatnej części Android Marketu, poczytałem i nie znalazłem wśród topowych aplikacji niczego dla siebie.

Z jednej strony - developera - to cieszy bo jest jeszcze dużo miejsca, ale jako takie smuci. No bo po co mi płatny Market jak nic w nim nie kupię?

W sekcji Social króluje aplikacja Black Facebook... po co mi ona, skoro sam coraz częściej myśli o tym by ograniczyć tam swoją obecność do minimum?
Fake call też mi nie jest potrzebny, mogę to samo osiągnąć przy pomocy GMAILa i Google Voice w nim ;-)
Lista zakupów? Też nie widzę potrzeby.

O! Za dobry, naukowy kalkulator byłbym w stanie zapłacić (za moją Algebrę 2.0 FX zapłaciłem, i tylko szkoda, że mało poręczna :-(, ale nie żałuję ani złotóweczki :-)), ale akurat czegoś takiego nie zobaczyłem.

Ale na razie jest to takie narzekanie na przyszłość ;-)
Na razie wiem, że w ciągu około 10 dni mamy mieć płatny market i tyle... no i zawsze jest nadzieja, że nawet jak nie będzie fajnych aplikacji to wkrótce pojawi się muzyka i książki :-)



Podobne postybeta
O Android Market
OOo2GD w liczbach ;-)
Connectify - zmień swoje Windows 7 w hot spota :-)
Nudno
Kiedy tablet zmieni się w dobry kalkulator?

2 komentarze:

  1. Nie musisz czekac 10 dni. Juz platen aplikacje sa dostepne dla Polskich uzytkownikow. Byc moze musisz skorzystac z tej sztuczki: "By zobaczyć pełną ofertę, należy wejść do menu Zarządzanie Aplikacjami w Ustawieniach, wybrać program Usługa Market a następnie przycisk Wyczyść Dane." - u mnie bez tego dzialalo... szkoda jedak ze nadal polscy developerzy nie moga umieszczac platnych aplikacji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odinstalowałem po prostu update Android Marketu i pomogło ;-)
    Czyszczenie danych u mnie nic nie dawało.
    Sam kupiłem dokładnie 1 aplikację TaskKiller Full, bo używałem od dłuższego już czasu wersji z reklamami i uznałem, że autorowi się należy moje 1 Euro ;-)

    OdpowiedzUsuń