czwartek, września 09, 2010

W co tu ręce włożyć?

Dylemat mam.
Nie wiem do końca nad którymi swoimi projektami powinienem pracować, które sobie odpuścić, a które zawiesić. Na wszystkie mi czasu nie starcza ;-)
No i nie wiem co jest ważniejsze, a co mniej ważne.

Alfabetycznie to będzie:
Alyson - z rok, albo 2 lata temu się zacząłem bawić i niewiele zrobiłem ;-) chciałem sprawdzić czy uda mi się zrobić applet, który pozwalałby na sobie rysować i "rozumiałby" te rysunki. Jak na razie jedna wielka wtopa, nad którą siedziałem góra 10 godzin.
Blipuś - nieszczęsny klient Blipa dla Androida. Nie wiem czy działa, a ponieważ Blipa używam raz od wielkiego dzwonu to mała szansa bym nad nim nadal pracował.
Bloggeroid - obecnie jak już coś robię to mojego klienta Bloggera dla Androida. Chociaż mam ostatnio straszne przestoje ;-)
BuffyPedia - White mnie ciągle męczy nowymi materiałami... no może nie ciągle, ale jak jej dam to będzie męczyła, pracowita jest, czego nie można powiedzieć o mnie ;-)
Buzz Troll Remover - chciałem dodać całkiem nietrollowy element, czyli możliwość tłumaczenia poszczególnych postów na Buzzie. Jak na razie nie działa bo nie umiem w rozszerzeniu dopchać się do api translacji.
Echidna - mam pomysł jak zrobić by utrzymywać jako taki porządek między dyskiem R:\ a zawartością Google Docs, ale nie poszedłem dalej i nadal mam brzydki kod, który nie działa tak jak chciałem ;-)
Gadacz - i tak ie działa z niczym powyżej Gadu-Gadu 7.x, więc problemu jakby nie ma ;-)
Nowy Gadacz - Mało pozytywnego feedbacku, to i zniechęcony jestem.
OOo2GD - trzeba zacząć pracować nad wsparciem dla folderów. Pomysł mam i to nawet na UI, teraz tylko trzeba sił i umiejętności ;-)


Podobne postybeta
Buzz Troll Remover v0.3 - potęga guzików
Dobre pomysły nie rdzewieją ;-) - czyli o tym jak XKCD żartując z Google Latitude przypomina mi co pisałem kilka lat temu :-)
Co lubie :-)
I bądź tu przedsiębiorczy
Umiejętność programowania pomaga :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz