sobota, września 11, 2010

Knigi dobre :-)


Łup z ostatniego tygodnia :-)
Na pierwszy ogień pójdzie najnowszy Terry Pratchett. "I shall wear midnight" to kolejna z serii o Tiffany (która mimo wszystko za sprawą pierwszych tłumaczeń tej podserii wykonanych nie przez PWC jest dla mnie Akwilą ;-)), muszę tylko skończyć ostatnią część "His Dark Materials" Pullmana (chyba jednak czyta się lepiej niż tłumaczenie, ale nie jestem do końca pewien).
"Starship Troopers" jest na próbę, zobaczymy jak mi ten autor spasuje.
To o analizie danych zacząłem już nawet czytać, gorzej ze zrozumieniem ;-) że o stosowaniu nawet nie wspomnę ;-)
"Ender na wygnaniu" zaś chwilę raczej poczeka. Z 2 tygodnie temu skończyłem czytać oryginał i trzeba odczekać :-)

Ha! A na Amazon.co.uk już mam 2 następne książki w koszyku i jak znajdę 3 to będzie komplecik :-)



Podobne postybeta
Kiedy polecimy na Marsa?
Ice Cream Sandwich - Nexus S coraz bliżej, EEE Pad Transformer czeka...
Allegro to jest banda amatorów.
Lipcowe książki
Now książki "na kolejce"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz