środa, listopada 25, 2009

"We skrócie"

Krótko.

Podobno wczoraj była 150 rocznica wydania "O pochodzeniu gatunków" ale u nas w Polsce media jakoś to pominęły, jedyne co zauważyłem to Onet, który "przedrukował" wywiad z CNN z Dawkinsem.

localStorage rozrabia, co najmniej w Chrome nie "trzyma" kolejności wkładania elementów gdy się po nim iteruje. Nie obiecywali tego, ale byłoby to miłe ;-)

Wiecie co się stanie jak w Java'ie poprosicie o utworzenie na komputerze z polskimi localami daty i godziny 28/03/2010 2:30? :-)
A dostaniecie 28/03/2010 3:30 :-) Ale gdy ten sam ciąg co u góry sparsujecie przy pomocy DateFormater'a w trybie rygorystycznym to dostaniecie null'a ;-) W nie rygorystycznym będzie znów 28/03/2010 3:30.
Wszystko przez to, że akurat w Polsce w 2010 roku nie będzie nic między godziną 2:00 a 2:59:59 28 marca, czas wtedy przesuwamy.

Era Premia mnie zaskoczyła, mam Blueconnecta jakoś tak od 2005 roku, czyli ponad 4 lata i uzbierałem tam kilka tysięcy punktów, i sobie tam leżały w myśl zasady, a niech się zbierają. Dziś zajrzałem do szczegółów i okazało się, żę co miesiąc dochodzą mi 88 punkty, ale 158 jest mi odejmowanych ;-) bo się unieważniają......... dlatego jutro kupie za ich pomocą cokolwiek ;-) byle się nie straciły.

Czytam "The Wisdom of Crowds" i niezłe jest, nie tak porywające jak Dawkins, ale też się nieźle czyta. Btw. TWoC i zapędów antyhazardowych naszego rządu, to wychodzi że jeśli jeszcze zakażą zakładów wzajemnych w sprawach innych niż sport [a może już zakazali???] to zabiją obiecujący sposób agregowania przewidywań przyszłości. Brawo!

Spać ;-)


Podobne postybeta
Czasoprzesunięcie
Niepomyśleli....
42 do 58 na porażkę Chrome OS
Jak nic nie robiąc robię się mniej Polakiem ;-)
Dołożę się do budżetu Rybnika ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz