wtorek, listopada 24, 2009

localStorage odsłona 2 - zaczynają się kłopoty ;-)

Wczoraj w nocy [prawie 12 godzin temu ;-)] pisałem o localStorage wprowadzanym przez HTML5.

Jak pisałem jest świetny, ale nie ma róży bez kolców.

Chrome i Firefox rozumieją localStorage trochę inaczej.

Chcąc przeinterować się przez elementy w localStorage w Chrome użyć trzeba kodu:

for (key in localStorage) {
var value = localStorage[key];
// niecna działalność
}

Oczywiście to nie zadziałą w Firefoksie [testuję na 3.6 beta 3] bo dowiemy się, że localStorage nie posiada właściwości _iterator_ czy podobnie.
W FF trzeba iterować tak:

for (var idx=0; idx<localStorage.length; idx++) {
var key = localStorage[idx];
var value = localStorage.getItem(key);
// niecna działalność
}


Ale nadal mi się to podoba :-) Testowałem i wrzucałem po 1MB danych [łącznie] i jak na razie działało :-)

Podobne postybeta
HTML5 goodies - localStorage
Sekrety klasy String ;-)
[Updated] Czytanie Pocketa ;-)
Zabawy z Chrome, chrome.storage.sync jest wielkie :-)
Jak &quot;okradłem&quot; Google Readera ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz