wtorek, sierpnia 05, 2008

Kto się zna na obróbce grafiki?

Ktoś się tu zna na obróbce grafiki?Jeśli tak to mógłby mi przypomnieć jak ten obrazek:doprowadziłem do tego, że wygląda tak:Skadrowanie jest najmniejszym problemem, gorzej z tym jak zmienić kolor skóry, rozjaśnić ten top czy jak to się nazywa ;-) i rozmyć tło z tyłu.Chcę tapetę w formacie 1024x600 dla mojego Asus EEE 900, bo tapeta którą kiedyś zrobiłem [ten drugi obrazek :-)] w rozdzielczości 1024x768 nie wygląda zbyt ładnie.Z tego co pamiętam zrobiłem to GIMPem, i używałem chyba najprostszych narzędzi, ale nie pomnę jakich :-)Oryginalne zdjęcie Shiri Appleby znalazłem lata temu [z 5-6 lat temu] na http://hqp.free.fr.[updata]Poszedłem po linii najmniejszego oporu [tutaj opis co to właściwie jest ta linia najmniejszego oporu ;-)] i miast tworzyć wszystko od początku wykorzystałem poprzednią tapetę i dorobiłem jej trochę ciemności po lewej stronie ;-)Efekt wygląda dość dobrze na ekranie 1024x600 w Asus EEE, a wygląda tak ;-)


Podobne postybeta
Utah Teapot
Co ssie w G1?
Linia najmniejszego oporu, a nie "najmniejsza linia oporu", to naprawdę prosto zapamiętać....
Archos 101 i zgryz ;-)
Wycieczka po LA ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz