środa, października 27, 2010

Archos 101 i zgryz ;-)

I mam zgryza ;-) Bo jakiś czas temu stwierdziłem sobie, że jeżeli tablet Archos 101 będzie kosztował do 1600 złotych to sobie go kupię.
I wg. tej strony tyle kosztuje ;-)

Podoba mi się to, że ma 10 calowy wyświetlacz o rozdzielczości 1024x600, że ma Androida 2.2 i że ma HDMI........... nie podoba mi się, że nie ma Android Marketu [niezależnie jak na niego narzekam to jest on w chwili obecnej najlepszym źródłem aplikacji dla Androida :-)], nie ma GPS [przez to nie ma zresztą Marketu bo nie spełnia minimalnych wymagań dla sprzętu, który Google jest w stanie zaakceptować], kamerka ma tylko 0.3 MPiksela i, co chyba najważniejsze, nie wiem w ogóle co to za firma ten Archos.
Nie chciałbym utknąć z czymś w porównaniu do czego moje G1 byłoby demonem prędkości ;-)

Chociaż z dobrych rzeczy, po tym jak jeszcze z półtora miesiąca temu chciałem mieć tablet "już, teraz!" to teraz aż takiego ciśnienia nie czuję ;-)
Ale zgryza mam nadal ;-)


Podobne postybeta
3 plusy ;-)
Zgryz laptopowy ;-)
Edukator ;-)
Oswajanie tableta
EEE PC 900 - warto rozszerzać czy nie? ;-)

3 komentarze:

  1. tu jest jeszcze tańszy:
    http://www.redcoon.pl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B250137/cid/18010/Archos_Archos_101_8_GB_EU_US/

    Market pewnie będzie zhakowany (jak przy wcześniejszych Archosach). Ja czekam na jakieś testy żywych ludzi i zdecyduję - brać czy czekać na coś z Tegrą

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, nie wiedziałem, że może być taniej.
    Też właśnie chciałbym zobaczyć jakieś recenzje zrobione przez ludzi którzy by toto kupili :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. market pod te tablety już jest
    http://liliputing.com/2010/10/google-marketplace-hack-for-the-new-archos-tablets.html

    androida 2.2 jeszcze nie ma

    OdpowiedzUsuń