poniedziałek, czerwca 25, 2007

Przebiegłe ślimaki ;-)

Taki ślimak to przebiegłe zwierze.
Zwykle ukrywa się przed naszym wzrokiem, a później w te pędy pod koła samochodu....
Dziś po raz kolejny banda tych szalonych zwierząt zebrała się na firmowym parkingu w okolicach mojego pojazdu. Jeden już przebiegle umieścił się pod kołem w celu doznania nagłej zmiany geometrii ;-) Ale zauważyłem drania, przeniosłem obok, dokonałem szybkiej lustracji pozostałych kół, wskoczyłem do auta i odjechałem w te pędy.
Tak... Szybkość jest ważna.
Te ślimaki to szybkie jak burza są i tylko czyhają żeby wskoczyć pod koła ;-)

Uważajmy więc na ślimaki, nie dajmy im szansy na nagłą zmianę geometrii ;-)


Podobne postybeta
Prawicowa logika ;-)
Pomysł na filtr Internetowy ;-)
Gouraud = Pseudo Phong :-)
Demokracja contentowa ;-)
Cena benzyny w górę, wydatki na paliwo w dół ;-)

2 komentarze:

  1. Jakieś teorie na temat przyczyn tego ich zachowania? Czysta złośliwość? Nieustająca depresja i myśli samobójcze z powodu ciasnoty i samotności w ich mieszkaniach? Ogólna dekadencja i podatność na propagandę cywilizacji śmierci ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie powodem jest genetyczna przebiegłość gatunku jako takieg ;-)
    Wyobraźmy sobie co czuje taki ślimak, z natury dość płaski, rzec by można wykonany w 2D, a tu mu na plecach rośnie 3 wymiar i to jeszcze w jakieś fikuśne kształty przy których wstęga Möbiusa jest nudna i nieskomplikowana.
    To prowadzi go do dysonansu poznawczego, on 2D, muszla 3D... pojawia się w nim więc silna tendencja do transformacji z powrotem do dwóch wymiarów....
    A że ślimaki przebiegł są to celują pod koła żeby dokonać zmiany geometrii na drodze splaskacenia ;-)

    OdpowiedzUsuń