niedziela, kwietnia 29, 2007

"Doskonalenie" upolskawiacza ;-)

W ramach prób udoskonalania mojego upolskawiacza, który jak pisałem w jednym z poprzednich postów miał skuteczność około 56-57% przyjrzałem się jego kodowi i zauważyłem, że niestety działał tylko dla słów w których maksymalnie występowały 2 polskie litery ;-)Poprawienie go w taki sposób by był w stanie obsłużyć też słowa z większą ilością polskich znaków spowodowało raczej niewielki wzrost jego wydajności do 60% ;-) Za to czas pracy skoczył o kilka razy [tutaj akurat pomiar całkowicie subiektywny ;-)].Dość poważną przeszkodą poza faktem, że próbujemy na podstawie probabilistycznego modelu języka odtworzyć brakującą informację, jest to że po prostu słabo znam Pythona ;-) Ale najszybszą metodą nauki jest rozpoznanie przez walkę ;-)


Podobne postybeta
Testowanie upolskawiacza
Kombatanctwo JavaScript'owe ;-)
Nieudany eksperyment ze stworzeniem Blogger Backup'a :-)
Oszukałem się ;-)
"Pokolenie nihilistów"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz