sobota, czerwca 03, 2006

Konferencja

Byłem wczoraj w Ustroniu na konferencji Bazy Danych: Aplikacje i Systemy.
Najważniejsza rzecz z konferencji to dla mnie oczywiście Tom 2, strona 81 co daje rozdział 8 o tytule "Badanie użyteczności workload manager systemu AIX 5L do polepszenia wydajności wybranych aplikacji korzystających z bazy MySQL", autorzy M. Młyński i P. Rumik :-)
Na sesji plakatowej nawet nasz plakat wzbudził pewne zainteresowanie ;-) głównie jego enigmatyczność [co w tym przypadku jest bardziej zawiłym powiedzeniem "nieczytelność"].

Dodatkowym bonusem jest plecaczek z logo BDAS ;-)
Tematyka konferencji była dość szeroka, ale zauważyłem, że UMLa używa się już nawet do baz danych. Co jest o tyle ciekawe, że mało kto go w ogóle praktycznie używa.... a szkoda.

Co do UMLa to próbuje właśnie znaleźć dobrą wtyczkę do projektowania w UML, która współpracowałaby z Eclipse'm.
Na podstawie książki "Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych" wiem, że warto sprawdzić wtyczki:

Jak na razie próbowałem bawić się pierwsza i nie jestem nią zbyt zachwycony.


Podobne postybeta
Dzień z frontu ;-)
VRML
Jadę na konferencje :-) tzn. chyba jadę ;-)
Mroczne Materie - polecam, gorąco polecam :-)
Google Music - wrażenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz