sobota, października 17, 2020

Feature Request do OSów ;-)

 Mój główny komputer, czyli mój Macbook Pro z 2018 roku nabawił się spuchniętej baterii...

Wygląda to nie najlepiej:


Tak, to na dole/z tyłu to tył Macbooka który się wziął i wygiął, a laptop się nie da zamknąć ;p

Stąd od razu jak to zauważyłem (drań stoi sobie zawsze podpięty do monitora więc go nie oglądam za często, tym razem po prostu przestała działać mysza i klawiatura i trzeba było odłączyć hub od MBP i wtedy to zauważyłem) został zgłoszony do Apple, które wskazało mi serwis, który jest w odległości 200 metrów od mojego mieszkania ;-)

Więc teraz używam mojego Macbooka Air jako komputera, który jest podpięty do monitora.

Jest to więc też moja maszyna do kodowania ;-)

No i są problemy, bo co chwile się okazuje, że nie mam a to wget'a, a to Midnight Commandera, a to ForkLift jest inaczej skonfigurowany.

A co gorsza okazuje się, że nie wszystkie moje źródła mam na repach ;p więc teraz jak piszę sobie narzędzie do pokazywania mi kiedy mam następnego on-call'a (albo kiedy mi się skończy ;-)) nie mam skąd kopiować kodu ;p

Przydałoby się mieć coś w stylu "shared profile" które można by było dzielić między komputerami, idealnie by dało się to podzielić na installed apps, files stored on drive i profiles in apps ;-)
A i by można było mieć też na 1 komputerze kilka profili.




Podobne postybeta
Zły provider, albo głupi ja ;-)
ChatGPT - do czego i do czego nie ;-)
Google+
Ingress i moje portale... ;-)
Rozdzielanie dwóch światów ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz