poniedziałek, września 09, 2024

NoUpgrade Appe Event? ;-)

Był Apple event i hmm...

Apple Watch'a nie będę upgrade'ował, bo mam Ultra 2, najnowszy to Ultra 2 w innym kolorze, Ultra 2 dostanie nowe ficzery przez software.
Nie ma nowych iPods Pro... iPods Pro 2 nadal są najnowsze i już robią wszystko co mi jest potrzebne, a dostaną nowe ficzery.
iPods Pro Max.... chciałbym nowe, bo moje chorują na ciągłe gubienie konfiguracji... ale update to tylko dodanie USB-C, nawet nie dostaną lepszych algo z iPods Pro 2. Więc też nie.

Jedynie iPhone 16 Pro Max ma 1 ficzer, który go czyni lepszym od iPhone 15 Pro Max. Większy telewizor z 6.7 do 6.9.... z drugiej strony, nie wiem czy tego potrzebuję. 
Wideo na iPhone'ie prawie nie oglądam, czasem czytam, ale też nie za często, jakoś częściej z Kindle'a....
Znów jak mam coś pisać, nawet głupie query do Google w stylu ile PLN to jest 1400 Euro to wolę to zrobić na Pixelu bo i klawiatura lepsza i interfejs lepszy ;-)

No i nie wiem czy się na coś nowego skuszę. Może to i dobrze, bo jednak może nowe Macbooki Pro się szykują ;-)


Podobne postybeta
Pixel vs iPhone ;-)
Brnę w Apple ;-)
Dla mnie Apple Watch to jedyny powód by używać iPhone'a ;-)
Pixel i iPhone mają chyba inne "filozofie" pracy z radiem ;-)
Pixel 4 XL czy iPhone 11 Pro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz