sobota, sierpnia 31, 2024

Książkowy sierpień

Nadal dominują audiobooki, które wchodzą najlepiej gdy się spaceruje, a w tym miesiącu prawie 2 tygodnie spędziłem (czy nadal spędzam ;-)) w Juracie.

Urobek z tego miesiąca to jako książki czytajne:

  • Lyssa’s Run - M. D. Cooper, Aaron James Sutch
  • Lyssa's Flight - M. D. Cooper, Aaron James Sutch
Kontynuuję czytanie The Sentience Wars - Origins, nadal to nie jest ta radosna atmosfera feel good SF jak w Silver Ships, ale też nie jest źle.
Chociaż teraz zrobiłem przerwę bo czytam kolejną (najnowszą) książkę z kontynuacji Silver Ships ;-)

Jako audiobooki:
  • The Founders: The Story of Paypal and the Entrepreneurs Who Shaped Silicon Valley -  Jimmy Soni 
  • Pyramids - Terry Pratchett
  • Valerian and the City of a Thousand Planets - Christie Golden
  • The Four Horsemen. The Conversation That Sparked an Atheist Revolution - Christopher Hitchens, Richard Dawkins, Sam Harris, Daniel Dennett
  • God is Not Great - Christopher Hitchens
  • The Witch's Vacuum Cleaner and Other Stories - Terry Pratchett
  • The Restaurant at the End of the Universe - Douglas Adams
The Founders było dziwne, tzn. im więcej wiem jak działa Silicon Valley w przypadku startupów tym bardziej mnie przeraża i pociąga jednocześnie ;-) tutaj mowa jest o tym jak powstał PayPal, produkt którego używam i który lubię, który stworzyli ludzie których można podziwiać, ale budzą we mnie pewne moralne wątpliwości. W sensie, ja zawsze mam wątpliwości w okolicach tego co robię, nawet jak jestem z czegoś dumny i wiem, że jest dobre to mam wątpliwości, a tu jest opowieść o ludziach, którzy zawsze byli pewni siebie. Jest coś pociągającego w tym ;-)
Pyramids wiadomo Świat Dysku, książka która zawsze mi się miesza ze Small Goods (Pomniejsze Bóstwa), może przez to, że obie mają w sobie pustynię, żółwie i religię? ;-)
Valerian - OK, kiedyś jak to kupowałem to myślałem, że kupiłem komiks, a to był audiobook, który chyba został napisany obok filmu. Film mi się podobał, do tego aktorka grająca 
Laureline jest śliczna więc czemu nie posłuchać książki. Ciekawa była.
The Four Horsemen - chyba to kiedyś czytałem, dość krótkie i największy problem mi sprawiało na początku rozróżnienie głosów Hitchensa i Dennetta.
God is Not Great - jakoś nigdy Hitcha nie czytałem i znałem go tylko z jakichś stwierdzeń z filmików na YT.
Witch's Vacum Cleaner - seria opowiadań Pterry'ego z czasów młodości, na początku mnie nie wciągało, ale później jakoś lepiej poszło. Może chodzi o to, że ja ogólnie nie lubię opowiadań? Ale idea Wali jako tego drugiego, prawdziwego dzikiego zachodu ciekawa ;-)
Adams - zabawne, ale jakoś mimo wszystko Autostopem przez Galaktykę i to mi jakoś nie podchodzi, są zabawne fragmenty, ale nie wiem, może audiobook z x2 nie jest najlepszym sposobem przyswajania tego?




Podobne postybeta
Lipcowe książki :-)
Czytelniczy listopad
Kwietniowe książki
Majowe książki :-)
Książki które zmieniły moje życie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz