niedziela, października 15, 2023

USB-C w iPhonie dobra rzecz :-)

OK, to mam iPhone 15 Max Pro już parę dni i USB-C to jest jednak coś :-)
Dziś po dniu robienia zdjęć w trakcie powyborczego* spaceru miał tylko 40% baterii, a jeszcze jechałem na rowerku 30 minut więc ekran wtedy też był włączony.
Stąd było już chyba tylko 36% baterii. Podłączyłem koło 20:20 do USB-C, które mam strategicznie obok miejsca na kanapie i po 40 minutach było 81% czy jakoś tak ;-) 
I nie musiałem szukać kabelka :-)

Chociaż soft ma swoje problemy, na początku jak zmieniałem języki to miałem angielski interfejs, ale wyszukiwanie w ustawieniach było po polsku ;-) dopiero dodanie angielskiego w wersji irlandzkiej rozwiązało problem.
No i mój Telegram teraz nie umie czytać kodów QR ;-), kamerka działa (gdy np. chcę zrobić zdjęcie wprost z Telegrama), ale jak chcę skanować QR code to jest czarny ten kawałek ekranu....


* - nadal nie znam wyników exit pools i liczę, że uda mi się to utrzymać przez jutrzejszy dzień. 




Podobne postybeta
Eksperyment
Telefon jako repeater WiFi ;-)
Jak okiełznać MyLibrary w EEE Pad Transformerze....
Google AppInventor for Android, ktoś się już bawił?
Czemu Google Play nie sprzedaje u nas urządzeń, filmów, książek i reszty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz