czwartek, sierpnia 31, 2023

Sierpień - podsumowanie czytelnicze

Tak skromniej niż w lipcu ;-)

Przeczytałem 3 książki z cyklu Wiedźmina:

  • Ostatnie życzenie
  • Sezon burz
  • Miecz przeznaczenia

Wysłuchałem też 2 audiobooków:

  • The Rational Optimist: How Prosperity Evolves - Matt Ridley
  • Leonardo da Vinci - Walter Isaacson
W przerwach gdy stwierdzałem, że Wiedźmin mnie męczy czytałem We Are Legion (We Are Bob).

Rational Optimist był tak fajny jak wtedy gdy go czytałem pierwszy raz, chociaż nadal nie jestem całkowicie zgodny z autorem ;-)
Leonardo da Vinici był dziwny, jednak biografia Jobsa czy Einsteina były jakieś takie lepsze, chociaż ciekawie się było dowiedzieć jaki był Leonardo.

We wrześniu nadal będę męczył Wiedźmina ;-) i słuchał czegoś Isaacsona ;-) i liczę na kolejną książkę S.H Jucha, która już jest zapowiedziana na stronie... a i 5 książka z Bobiverse podobno już ma ostatnie poprawki w sobie.


Podobne postybeta
Lipcowe książki
Styczniowe książki
Czytelnictwo ;-)
Wiedźmin mnie pokonał ;-)
Książkowy wrzesień

1 komentarz:

  1. Dzięki. Lubię twoje rekomendacje bo zawsze znajdę wśród nich coś ciekawego. Tym razem będzie to Leonardo. Po lekturze "Udręki i ekstazy" by Irving Stone mam duży sentyment do ludzi epoki.

    OdpowiedzUsuń