poniedziałek, lipca 31, 2023

Lipcowe książki

To w tym miesiącu przeczytałem lub wysłuchałem:

Z serii Gate Ghosts S.H. Jucha'y:

  • Dual Domains
  • Alien Intrigue
  • Deadly Gambits
  • Allied Enemies
  • Chaotic Futures
Do tego wysłuchałem:
  • Fancy Bear Goes Phishing: The Dark History of the Information Age, in Five Extraordinary Hacks
  • Steve Jobs - biografia napisana przez Walter'a Isaacson'a
  • The Selfish Gene - Richard Dawkins
  • Einstein: His Life and Universe - też Walter'a Isaacson'a
  • The Shortest History of Europe - John Hirst (dodane później, bo się okazało, że można ją przesłuchać w 2 czy 3 godziny ;-))
Jak książki z serii Gate Ghosts są jednak takie dość na jedno kopyto to fajnie się je czyta, i szybko :-)

Fancy Bear Goes Phishing było takie sobie, może słuchałem za szybko, ale jakoś nie zrobiła na mnie dużego wrażenia.
Biografia Jobsa była chyba najlepsza z tego miesiąca. Ta Einsteina też.
Ja ogólnie biografii nie czytuję, to były chyba 2 pierwsze :-)
The Selfish Gene - fajne, ale jakoś większe wrażenie na mnie zrobiła ta książka te 15 czy 16 lat temu jak ją czytałem pierwszy raz.



Podobne postybeta
Czerwiec - podsumowanie czytelnicze ;-)
Książkowy luty
Sierpień - podsumowanie czytelnicze
Książkowy marzec :-)
Styczniowe książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz