środa, września 01, 2021

Czas wrócić do blindfold programming

Udało mi się zrobić wczoraj i dziś po Hard zadaniu z LeetCode, to były takie zadania, które czułem od początku, ale jakoś mi nie szły i nie poszły mi tak "jak zwykle", musiałem się namęczyć i nie zrobiłem ich za jednym posiedzeniem ;-)

Ale jednak znów przydatne było blindfold programming, które muszę przyznać zaniedbałem.

W tamtym roku robiłem naprawdę dużo zadań (robienie z kimś zadań jest dobre i brakuje mi tego ;-)), i wtedy trochę zarzuciłem blindfold programming.

Ale chyba trzeba do tego wrócić, bo to jakby naturalnie ogranicza przestrzeń i w przypadku wielu "zadanek" człowiek wie, że jak mu się zmienne w głowie nie mieszczą to zwykle robi coś źle ;-)

Tu jest ciekawe, że przez to, że mam "za dużo" materiałów to nie do końca wiem których używać ;-)

No bo mam:

  • LeetCode
  • Elements of Programming Interviews in Java
  • Cracking the Coding Interview
  • Coremana
  • The Algorithm Design Manual
  • Programming Challenges
  • "Fucking alghortim"
I tak człowiek sobie myśli, a zajrzę na LeetCode, wybiera Pick One i pojawia się zadanie, które nie jest tak przekonujące, więc sięga po książkę (albo wcześniej toola którego sobie w tamtym roku zrobiłem do losowania zadań ;-)) i w końcu kończy na Wyborczej...

A książki o System Design i strony to w ogóle... chyba muszę się na jakieś interview zapisać żeby mieć powody do powrotu do trenowania ;-)




Podobne postybeta
Kod jako insight w umysł ;-)
Jakie by tu zadanie zrobić? ;-)
Prefix vs suffix dla ++ i --
Bawię się GPT4All
Po co nowy telefon skoro trzeba się namęczyć z przenoszeniem aplikacji?

2 komentarze: