sobota, lipca 17, 2021

Czyżbym ogarnął już konfigurację Google App Engine? ;-)

Mam Ci ja sobie "apkę" na Google App Engine, która to apka robi różne dziwne rzeczy.

No i problem jest taki bo jakoś tak na początku roku Google uznało, że nie ma już nic za darmo i jak chcę dalej korzystać to muszę mieć włączony billing i podpięta kartę kredytową, ale żebym się nie przejmował bo nadal zachowuję Free Tier czyli 28h dziennie instancji F1.

I było spoko, do czerwca gdy będąc na urlopie w Gdańsku dostałem alert, że przekroczyłem mój limit budżetu (mam ustawiony na 0.00 PLN :-))...

Okazało się, że GAE uznało, że mam tak wielki ruch ;-) że trzeba dostawić kolejną instancję... i dostawiło i spalała minuty i spaliły wszystkie darmowe 28h....

Wyłączyłem ruch do apki (co oznaczało np. że zniknęło tło z "tytułu" mojego bloga) i zacząłem oglądać różne rzeczy... nie pomogły.

W końcu dziś chyba mi się udało ;-)

Od teraz jest nadzieja, że już wszystko mam skonfigurowane tak by mieć max 1 instancję. Nawet jak to będzie "za mało" to ma być 1 instancja.

Przy okazji skasowałem sobie połowę mojego projektu tej apki ;-) ale na szczęście udało mi się go odzyskać z repo ;p




Podobne postybeta
GAE zmienia ceny i darmową quota'ę... a ja zmieniam kod ;-)
Moja własna akcja w Google Home ;-)
OpenOffice.org -> GoogleDocs v0.3
70000 km za mną
A może by odkurzyć AI? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz