środa, lutego 14, 2018

Chytra klamka

Gdy byłem w USA pół roku temu mój ówczesny product manager pokazał mi chytry trick możliwy z amerykańskimi klamkami.

Można je otwierać do góry...



Na pierwszy rzut oka nic szczególnego, ale jak zauważyłem o wiele łatwiej tak otwierać drzwi :-)
Gdy się pcha drzwi do otwarcia, można pchnąć drzwi i wtedy ciężarek ciała pchamy klamkę w dół i drzwi do przodu, za to w sytuacji gdy mamy drzwi otwierane w naszą stronę taka chytra klamka pozwala pociągnąć klamkę w górę i drzwi w naszą stronę...
Takie to ergonomiczne :-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
HeapSort, a MergeSort i QuickSort :-) - od strony "chytrości" ;-)
OOo2GD 1.8.2
Moja ulica i moje drzwi ;-)
Gdy masz w ręku młotek wszystko wygląda jak gwóźdź, gdy pod ręką masz Eclipse'a.... ;-)
Nowy Total Commander

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz