sobota, lipca 01, 2017

Android O na Pixel C - pierwsze wrażenia



Wydaje mi się, że jest szybciej.
Wcześniej wiele rzeczy odbywało się bardzo dostojnie, co jest kodową nazwą na wolno.
Teraz działa o wiele szybciej.

Poza tym i lepiej przemyślanym menu z notyfikacjami nie zauważyłem nic więcej.
Chociaż to przyspieszenie mi wystarcza.

A jeszcze nowe settingsy, takie bardziej przemyślane.
Podobno jest nowe zaznaczanie tekstu, ale nie miałem okazji użyć.

Co nie zmienia faktu, że coraz częściej myślę o kupnie iPada Pro...

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Android - pierwsze wrażenia z programowania
Moto 360 i Android Wear po 3 dniach - zaczynam dostrzegać zalety ;-)
Motorola Mileston 2 fajna jest ;-)
Jechałem Teslą 3 :-)
Pixel 4 XL czy iPhone 11 Pro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz