poniedziałek, sierpnia 10, 2015

Dream job? ;-)

Dziś mnie uderzyło, że gdyby ktoś mi 3 lata temu powiedział o firmie, w której robi się ciekawe rzeczy, w której będę mógł jeździć do Londynu na 2 tygodnie i mieszkał w całkiem niezłym mieszkaniu, a do tego która fajnie płaci.
To bym nie uwierzył ;-)
A teraz w takiej pracuję* ;-)

Zdarza mi się narzekać, ale to chyba mój taki ficzer, że z wiekiem więcej narzekam ;-)

Wcześniej byłem w zespole gdzie z pisania istniejącej aplikacji przeszliśmy do pisania nowej (tu się sporo nauczyłem, ale to nie był akurat mój ulubiony obszar działania softu), teraz jestem w zespole, który pracuje nad właśnie ciekawymi rzeczami i z jednej strony są ciekawe problemy dotykające całego systemu (wielkiego, a nawet gigantycznego), a z drugiej zdarzają się problemy z archeologią kodu (jak kto lubi, ja lubię :-)) i dochodzeniem do tego czemu coś działa tak jak działa.

* - nadal szukamy ludzi, do różnych lokacji.


Podobne postybeta
Jak się poluje na programistów ;-)
Przesadyzm ;-)
Pierwsza zasada wyboru pracodawcy - rozumieć co robi jego firma ;-)
Pensje programistów
2000 dni BuffyPedii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz