sobota, czerwca 20, 2015

Cyfrowe granice

Cyfrowe granice są dziwne.
Jestem w UK i chciałem sobie obejrzeć ostatnie odcinki Gry o tron i Doliny Krzemowej.
Mam HBO Go wykupione (nawet 2 ;-)).
Gdy wszedłem na stronę zobaczyłem:


Ktoś wchodzący przez jakieś zalukaj czy coś podobnego mógłby jednak serial nadal obejrzeć...
Czyli ktoś kto jak głupi zapłacił nie może obejrzeć, ktoś bez płacenia może ;-)

Wychodzi na to, że jedynym sposobem na obejrzenie HBO Go byłoby np. zestawienie przez całkowity przypadek połączenia VPN z komputerem znajdującym się w Polsce....
Ciekawe czy by to zadziałało...

A odcinki Gry o tron i Doliny Krzemowej były ciekawe ;-) 



Podobne postybeta
Gra o tron - jaskółka? ;-)
Pożerany przez dinozaura
Upał promuje mniejszych?
Jak się poluje na programistów ;-)
Żyje :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz