poniedziałek, lipca 17, 2017

Pożerany przez dinozaura



Korzystając z tego, że jestem biznesowo w Dolinie Krzemowej dałem się dziś zeżreć dinozaurowi w Googleplex ;-)

Znając życie jestem pewnie 2 miliony 543 tysiące 693 osobą która sobie zrobiła takie zdjęcie, ale co mi tam i tak było fajnie.

Coś zrobili Słońcu bo strasznie świeci, przez co mycie głowy jest dla mnie bolesne ;-)
Boli jak woda uderza w spaloną skórę :-)

Wyjazd ma też tego plusa, że mogłem obejrzeć wcześniej 1 odcinek 7 sezonu Gry o Tron ;-)
W domu pewnie czekałbym na poniedziałek wieczorem, a teraz obejrzałem o tutejszej 21, czyli naszej 6.

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Dinozaur na UJ ;-)
Ta sama rozdzielczość przy różnych wielkościach ekranu to nie musi być dobry pomysł ;-) czyli o tym, że iPad Mini może boleć w oczy ;-)
Spłuczka edukacyjna...
Dinozaur w domu ;-)
Cyfrowe granice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz