piątek, listopada 14, 2014

Topologiczne sortowanie kroków koniecznych do wprowadzenia się do nowego mieszkania ;-)

Na początku mamy coś takiego:


Na końcu ma być coś bardziej podobnego do tego:


Między tymi punktami jest masa rzeczy do zrobienia, które jak mi się wydaje na dzień dzisiejszy wyglądają tak:


Jestem między Start a Prąd ;-)

Jeszcze gdzieś w środku jest zakup pralki, ale nie jest niezbędny, a tylko by pasowało ;-)

Trochę mnie przeraża droga przez ten graf....
Kilka miesięcy temu był ciut inny, ale wtedy to wszystko jeszcze było daleko ode mnie....


Podobne postybeta
Ehh... I po co nam te wszystkie algorytmy i struktury danych? ;-)
Wiele desktopów i lupa - czemu Windows tego nie ma?
Sudoku - rozwiązanie doskonałe ;p
OOo2GD 2.1.0 - filtrowanie, sortowanie [dla niektórych ;-)] i bardziej *nixowe nazwy
Przeszedłem już w tym roku 2061.5 km :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz