czwartek, lipca 17, 2014

Jak się topologicznie wprowadzać ;-)

Czeka mnie za czas jakiś wyposażanie mieszkania.
To będzie mój pierwszy raz w roli właściciela ;-) stąd nie wiem do końca czego kiedy będę potrzebował.
Dlatego zrobiłem sobie ściągę:

Wydaje mi się na jej podstawie, że minimalnymi elementami w mieszkaniu przed wprowadzeniem będą wykończenie (to robi developer bo mieszkanie tak ma), fragmenty kuchni w postaci zlewozmywaka i lodówki (tu się zastanawiam czy jest konieczna, czy tylko pożądana ;-)) i łóżko.
Cała reszta to rzeczy, które fajnie będzie mieć, ale w ostateczności przez czas jakiś da się bez nich żyć.
Tak mi wychodzi z sortowania topologicznego tego grafu ze ściągi ;-)

No chyba, że coś przegapiłem ;-)

[chociaż jeszcze potrzebuję na samym początku jednej decyzji kredytowej, bo na razie mam tylko jedną ;-)]


Podobne postybeta
Zaspany....
Google App Inventor for Android - co to będzie? ;-)
Pociąg pociągowi nierówny ;-)
Tak tworzy się przyszłość
A może by tak Macbooka Air?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz