piątek, czerwca 13, 2014

Wymuszona migracja ;-)

Te zabawy z dyskiem SSD pozwalają łatwo zrozumieć czemu teraz już prawie nikt nie kupuje komputerów do złożenia;-)
Po prostu ewentualny zysk nie jest wart zachodu.

Zaczynam też rozumieć czemu developerzy coraz częściej wybierają OS X.
Taki bezproblemowy się wydaje...

Na razie używam Ubuntu, ale przyznaję, że nie wiem jeszcze czy jestem na to gotowy ;-) do developowania Ubuntu jest OK, ale do normalnego używania brakuje mi paru programów. No i szkoda mi mojej biblioteki Steam. brakuje też Google Drive.
Za to Android Studio na SSD na Ubuntu jest jak na razie bardziej niż szybkie ;-)

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Ja i Linux chyba do siebie nie pasujemy ;-)
Styczniowe książki
Zgryz laptopowy ;-)
Komputer bez sieci nie ma już sensu
Jak wykryć spamowe konto w Google+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz