piątek, sierpnia 23, 2013

Ej Google, ja się tak nie bawię

W najnowszym Google Keep pojawiła się możliwość tworzenia przypominajek związanych z lokalizacją.

Można je obejrzeć w samym Google Keep, ale pojawiają się też w Google Now.... no właśnie nie do końca się pojawiają.

Gdy interfejs mamy ustawiony na angielski to widzimy te remindery w Google Now:


Gdy spojrzymy na ustawienia:


Widać, że różnicą jest brak odpowiednika Reminders w polskiej wersji..

Ja rozumiem, że u nas nie można głosowo stworzyć remindera (w wersji angielskiej wystarczy np. "wake me up in 8 hours" i stworzy się reminder), chociaż nie do końca to rozumiem, ale skoro istnieje Google Keep, które pozwala na tworzenie reminderów bez gadania, to może by jednak w Google Now dla Polski włączyć ich widoczność?

No Google? Nie bądź takie ;-) Włącz nam ;-)

[No chyba, że już włączyli w najnowszej updacie a ja jej po prostu jeszcze nie dostałem ;-)]


Podobne postybeta
Remindery Google Keep i ich ikonki ;-)
GPT + Python = sprawdzanie czy 5 książka z Bobiverse już jest dostępna ;-)
"wake me up in 20 minutes" - ja chcę Google Voice Actions po polsku....
Nowy Gadacz v0.2
Statystyki Android Marketu mijają się ciut z prawdą ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz