wtorek, sierpnia 20, 2013

Chrome2ChromeV2, TabCast czy może TabHermes albo Tabcury? ;-)

Myślę nad nową nazwą dla Chrome2Chrome w nowej wersji.
Chrome2Chrome jest fajne i mi się podoba, ale zawsze istnieje ryzyko, że Google dostrzeże Chrome2Chrome w Google Web Store i uznają, że im się nazwa nie podoba ;-)
Wolę dmuchać na zimne stąd myślę o nowej nazwie.
TabThrow, TabCast, Throw a Tab, Send a Tab, TabSender i tak dalej już przemyślałem i nie mam zdania, teraz po głowie mi chodzi coś z Hermesem, albo Merkurym.
Może TabHermes, albo Tabcury (połączenie Tab i Mercury ;-))

Na Google+ spytałem, ale chyba tylko 2 osoby zareagowały, może tutaj odezwie się też ktoś :-)

Nazwa powinna pokazać, że można z jednej przeglądarki przesłać coś do drugiej i że tym cosiem jest strona lub tabka, nawet bardziej tabka....

Ktoś ma jakiś pomysł?


Podobne postybeta
Zaćmienie Księżyca :-)
Chrome2Chrome 0.7.2 - OAuth w akcji ;-)
3 Home w jednym domu ;-)
A może zarwać noc?
Chrome2ChromeV2 na GitHub :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz