wtorek, lipca 09, 2013

Programowanie pomaga :-)

W końcu w pracy zdarzyło mi się programowanie ;-) od razu się zrobiłem weselszy ;-)

Nawet zabrałem się za Bloggeroida (od paru dni poprawiam w nim niektóre rzeczy i dodaję wsparcie dla Google Analytics) ;-)
A po głowie chodzi mi przepisanie od nowa moich postów o Sztuczkach Tropiciela Błędów.

Nigdy nie byłem mistrzem języka, ale wtedy chyba jednak przesadziłem ;-)

Tak btw. ten post powstaje głównie po to by przetestować najnowszego Bloggeroida ;-) tym razem działa EEE Pad Transformer, który został ostatnio moim urządzeniem developerskim.... wszystko przez to, że Google co rusz dodaje nowe API, które działa tylko na fizycznych urządzeniach (OK, na razie jest 1 takie API, czyli Google Play Services).

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
JBoss rozrabiaka ;-)
Chciałbym Chromebooka
Sztuczki tropiciela błędów, part 4
Trochę dziś przesadziłem ;-)
Raport z planety Z ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz