poniedziałek, kwietnia 08, 2013

Zwłoki na plakatach... brrr...

Cały Kraków jest obklejony zwłokami na plakatach.

Wbrew pozorom, nie mam na myśli jakichś dziwnych zdjęć związanych z 10 kwietnia. Mówię o plakatach reklamujących wystawę Human Body, czy jakoś tak.
Parę lat temu gdy była o tym mowa to mi się nawet spodobało bo ciekawy sposób pokazania ludzkiego ciała, jednak wtedy naiwnie myślałem, że to modele są... dopiero później do mnie dotarło, że to są spreparowane ludzkie zwłoki i to mnie zniechęciło.

Widać tabu śmierci i zwłok jest u mnie bardzo silne.

Moja ogólna refleksja brzmi "błe!"

Nie jestem za zakazywaniem tego, ale jakbym mógł prosić to chciałbym by mnie nie epatowano tymi zdjęciami... na szczęście jeżdżąc po A4 między Gliwicami i Katowicami wyrobiłem sobie odruch nie patrzenia na wybrane plakaty czy bilbordy ;-) wtedy unikałem plakatu reklamującego kremację ;-)


Podobne postybeta
Pusty plakat :-)
Śnieg - brrr
"wake me up in 20 minutes" - ja chcę Google Voice Actions po polsku....
No nie przy jedzeniu....
Serwis dobry na wszystko ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz