poniedziałek, stycznia 14, 2013

Nexus 10....

Pojawiła się informacja o tym, że Vobis wprowadza Nexus 10 do Polski...

No i mam zgryz ;-)
Akurat ten członek rodziny Nexus jest tym najmniej przeze mnie pożądanym ;-)
Nexus 7 jest ze mną już parę miesięcy i świetnie się spisuje, ja czekam na dostępność Nexus 4, a mój 10.1 calowy tablet, czyli EEE Pad Transformer leży nie używany...
Nexus 10 miałby więc wejść do zajętej już niszy, która jest dla mnie teraz najmniej ciekawa... Ale to jednak Nexus...

No i stąd mój zgryz ;-)

Oceniam, że jeśli Nexus 10 będzie dostępny to szanse, że się na skuszę są jak 5 do 3 ;-)
posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Uchwyt na telefon w rowerze, a ActivityRecognitionApi ;-)
Nexus 10... Chodzi drań za mną..
Apetyt rośnie w miarę jedzenia
Macbook - chyba chcę (prywatnie)
Nexus 7 sprzedaje się jak świeże bułeczki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz