środa, listopada 07, 2012

Nexus 7 sprzedaje się jak świeże bułeczki :-)

Dziś gdy kupowałem Emmę (http://goo.gl/5eOL5) czekałem jakieś 10-15 minut na swoją kolej. Przede mną załatwiano jakieś 4 osoby, 2 z nich kupowały Nexus 7, później jak mnie obsługiwano kolejna osoba kupowała Nexus 7 :-)
Sam zapłaciłem za swojego Nexus 7 999 PLN, teraz kosztuje 899 PLN (ale nie żałuję tej stówy) i z mojej obserwacji wydaje się świetnie sprzedawać.

Mogę to zrozumieć, jak dla mnie stał się najlepszym tabletem. Mój 10.1 calowy EEE Pad Transformer poszedł niemal w odstawkę (a teraz za sprawą Emmy pewnie jeszcze bardziej pójdzie w odstawkę ;-). Doszło do tego, że choć zaraz po zobaczeniu Nexusa 10 na filmach zapragnąłem go mieć, to doskonałość Nexus 7 sprawiła, że jakoś nie jestem już do 10 przekonany :-)
I z tego ile osób to kupuje widać, że nie tylko ja pokochałem Nexusa 7 :-)

#toBlogger  

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Czy jesteś już post-PC?
"Zostaw, zostaw. Tamtego świata się nie da uratować." - czyli syndrom Maksa
System punktowania za publikacje w Policji...
Problem pierwszego świata
Książkowy Stack Overflow ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz