niedziela, listopada 25, 2012

MS Nieszczęście 8 - psujemy...

Jak w MS Nieszczęściu 8 (znaczy Windows 8) rozłączyć się z MSTSC (Remote Desktope)? Win-C (albo jakieś maźnięcie dla uzyskania Charma z konfiguracją) później Ustawienia, Zasilanie, Rozłącz....

Nie ma to jak "ułatwić".... Plus dla MiSiów jest taki, że wszyscy będą o  tym zapominali, a ilość sesji ograniczona.... 

Próbowałem pod tym nieszczęściem napisać aplikacyjkę Modern UI.... to boli.... piszę ją po to by sprawdzić czy dodanie jednego klucza do rejestru zabije wszystkie aplikacje Modern UI ;-) coś czuję, że mam rację, ale muszę jeszcze pokesperymentować ;-) [wydaje mi się, że wrzucenie do HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_USE_LEGACY_JSCRIPT nazwy tego programiku do odpalania apek Modern UI z wartością 1 spowoduje tragedię, ale muszę to potestować ;-)].

Bawiąc się w pisanie tej apki zaczynam rozumieć czemu nawet aplikacje MS do Modern UI są spaprane i  mają niekonsystentne UI... każdy programista, który musi się stykać z tym czymś płacze... mnie dziś ciągle wywalało SCRIPT101 albo podobny z info, że nie ma właściwości pewnej, choć przecież używam ich przykładu.... 

Próbowałem też Visual Studio 2012 Express zarejestrować i jak na razie mi się nie udało.....

#toBlogger  

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Nieszczęście... ale nie takie złe ;-)
Windows 8 - błeee, ciągle błeeee
Windows 8 po kilku dniach
Linux to jednak fajny jest ;-)
Uaktualnienie do Windows 8 - skorzystać czy nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz