czwartek, października 04, 2012

Nowe jednostki pomiarowe - chyba metry i tiptopki

Przeprowadziłem pomiary miejsca spania.
Jak na fizyka z wykształcenia przystało użyłem bardzo zaawansowanych narzędzi pomiarowych, i równie zaawansowanych jednostek pomiarowych ;-)
Wyniki mam w chyba metrach oraz tiptopkach ;-)

chyba metry to metry, które wyszły z narzędzia Smart Measure (http://goo.gl/Ixzdm) z pakietu Smart Tools (http://goo.gl/C0Zi1) ;-)

tiptopki są uczciwsze, bo to po prostu ilość moich stóp +/- 0.25 stopy ;-)

Sprawdziłem nawet jak się mają chyba metry do tiptopków i wyszło mi, że w 1 chyba metrze jest około 3.67 +/- 0.13 tiptopka ;-)

Nie do końca jestem zadowolony z moich pomiarów i chyba po prostu zmierzę linijką (tym razem na ekranie tabletu ;-)) ile metrów (a nie chyba metrów) wynosi 1 tiptopek ;-)

#toBlogger

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Nexus 10 - no i się skusiłem ;-)
A co jeśli jesteśmy jedyni?
Mamy lepiej :-)
W drodze...
Gradle - narzędzie do artystycznego odstrzeliwania sobie stopy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz