czwartek, listopada 03, 2011

Bloggeroid - spróbujmy to zrobić ładniej ;-)

Od jakiegoś czasu staram się sprawić by Bloggeroid zaczął w miarę ładnie wyglądać.
Wcześniejsze wersje mi się podobały, ale gdy zobaczyłem film pokazujący Androida 4.0 Ice Cream Sandwich to dotarło do mnie, że Bloggeroidowi czegoś brakuje.
Drugim ważnym wyzwalaczem okazało się The Big Bang Theory i odcinek w którym bohaterowie pisali swoją aplikację mobilną ;-) w końcu skoro bohaterowie serialu mogą się za to zabrać "profesjonalnie" to ja chyba też ;-)



Na razie wygląda to tak jak na rysunku powyżej. Nie jest to najpiękniejsza aplikacja na świecie, ale zaczyna wyglądać lepiej ;-)
Na chwilę obecną zmianie uległ tylko ekran główny, reszta czeka na wenę, lub ochotę do kodowania ;-) chciałbym jeszcze zmienić sposób pobierania informacji o koncie tak by nie podawać aplikacji hasła. Wychodzi na to, że niektóre konta nie chcą działać z używanym przez Bloggeroida ClientLogin, ale wszystkie powinny podobno działać z OAuth czy jak to się zowie ;-)

Oczywiście zawsze jest możliwe, że najpierw wypuszczę wersję której teraz używam, gdzie zmieniło się niewiele w stosunku do poprzedniej, czyli tylko ekran główny ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Drogie Google, gdzie jest mój Nexus 7? ;-)
No to lecę do Los Angeles ;-)
Nimbus vs. Ocean - nowy Look And Feel w Swing
Sinusoida, albo głupie wybory i w ogóle ;-)
Ewolucja Buzz Troll Remover'a ;-) - czyli nad czym teraz pracuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz