środa, lipca 20, 2011

Płatne aplikacje...

Dziś na Google+ mieliśmy dyskusję o tym co lepsze, Android czy iOS.
Konkluzji nie było, ale zeszliśmy na temat płatnych aplikacji.
Okazało się, że są to albo gry, albo jak u mnie zastępniki klawiatury ;-)
Ciekawe jak jest z urządzeniami innych.

Ja mam teraz 3 płatne aplikacje.
Wg. kolejności zakupu są to TaskKiller Full, Thumb Keyboard i SwiftKey X.
Jedynym programem zainstalowanym na wszystkich 3 moich Androida jest TaskKiller Full, którego najbardziej i najnamiętniej używam na G1, na Nexus S od wielkiego dzwona, a na EEE Pad Transformerze chyba ani razu.
Thumb Keyboard używam na tablice, znów SwiftKey od dziś, czy bardziej od wczoraj gości na Nexus S ;-)

Jakoś nie znalazłem na razie innych aplikacji, za które chciałbym zapłacić.. Może byłbym skłonny np. w przypadku oficjalnego VLC Playera.

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Google Translate po polsku!!!! :-)
Windows Phone nie dla mnie (i nie dla innych mieszkańców Polski) ;-)
Szaleństwo klawiaturowe...
Trybunał zdecydował.
Amd64, Intel64, EMT64, WTF64? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz