czwartek, lipca 28, 2011

Kupić, nie kupić? Oto jest pytanie...

Mam zgryz. Gdy dowiedziałem się o EEE Pad Transformerze, to urzekła mnie idea rozkładanego netbooka. Jednak gdy przyszło do zakupu to chciałem mieć go już teraz, a nie czekać. Dlatego kupiłem to co już było w sklepie, czyli wersję 32GB bez stacji dokującej.
Teraz pojawia się możliwość zakupu samej stacji za 499 złotych....
I nie wiem. Jakoś mi stacji nie brakuje, ale z drugiej strony mogłaby się przydać...
Jak na razie zapytałem sprzedawcy czy kupując stację dostałbym dodatkowy kabelek i zasilacz. Oba wyglądają mi na najbardziej kruche elementy Transformera i ich drugi zestaw by pomógł ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Podróżujemy ;-)
Hmmm...
No i nie kupię klawiatury do Transformera
Niepomyśleli....
Pokusa, problem, zaskoczenie i spostrzeżenie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz