wtorek, maja 10, 2011

Chyba czas zmienić system ;-)

Czas zacząć myśleć o zmianie systemu na Linuksa, albo Mac OS ;-)

Lubię Windows 7, wygodne jest, wręcz go nie czuję tak mi się z nim dobrze pracuje [rymło mi się :-)], ale chciałem właśnie obejrzeć SDK do AppEngine z Go i wersja SDK dla Go dostępna jest tylko na 32 i 64 bitowego Linuksa i OS X.....

Windows nie ma wśród wspieranych systemów.

Od jakiegoś czasu się czaję by na netbooku zainstalować Linuksa, ale mam opory. Właściwie nie wiem jakie, w końcu nawet powrót do Windowsa zajmie mi góra godzinę, bo wystarczy podpiąć zewnętrzny napęd DVD i wsadzić doń płytkę ;-)


Podobne postybeta
32 bity... wrrrrr....
Nie czaję... ;-)
Giń konstruktorze! Giń! ;-)
Amd64, Intel64, EMT64, WTF64? ;-)
Google App Engine i DatastoreTimeoutException

2 komentarze: