niedziela, stycznia 16, 2011

Strzeż się złych komentarzy łużytkowniku ;-)

Miałem wypuszczać wersję 1.4.0 Bloggeroida tak w czwartek lub piątek, zostało mi wtedy jeszcze tylko kilka poprawek, ale dostałem 1 w Android Markecie z niemiłym komentarzem.
To się obraziłem i jak dobrze pójdzie nowa wersja będzie dopiero w tym tygodniu ;-) (chociaż możliwe, że zrobię w końcu stronę, która będzie helpem)

Moja polityka jest prosta. Ludzie dostają coś za darmo, nie podoba się? Szkoda, mam nadzieję, że znajdą coś lepszego. Miło mi będzie jak powiedzą mi grzecznie co im się nie podoba i jak to wg. nich mogę poprawić. Możliwe, że to zignoruję bo np. nie umiem tego zrobić tak jak chcą, albo mi się ich pomysł nie podoba.
Mają prawo mnie źle oceniać, ale jak robią to z tekstem w stylu "to gówno nie działa" to znaczy to tylko, że są kretynami, którzy nie zasłużyli by móc tego używać.
Prawo brutalnej oceny mają tylko ci, którzy potrafią to zrobić lepiej i już zrobili to lepiej.

Że to z mojej strony co najmniej trąci dziecinadą? Szczegół. To ja się męczyłem, nie taki brzydki komentator ;-)


Podobne postybeta
Etykieta kaleczenia imion by się przydała ;-)
Jak Chrome Firefoksa ruguje.....
Brudny sekret ;-) czyli jak podnieść oceny aplikacji w Google Play ;-)
E-booki Terry'ego Pratchet'a 40% taniej :-)
Ingress i moje portale... ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz