piątek, października 22, 2010

Nowa ba(k)teryjka dla G1 :-)

Moje G1 dostało nową ba(k)teryjkę, bo poprzednia zachorowała :-( choroba objawiała się tym, że w momencie gdy się rozgrzała po kilkuminutowym poborze prądu to telefon się wyłączał.
Nowa nie wydaje się mieć takiego problemu :-)
Jeśli o nowych rzeczach mowa to Świat Nauki za Scientific American zmienił szatę. Dlatego jeśli ktoś zaczynał lekturę od felietonów to felietony Shermera i Mirsky'ego trafiły bardziej pod koniec. Zniknęły też felietony dwóch panów, których nazwisk nie pamiętam choć ich lubiłem, jeden z nich to ten kto opracował założenia do planu Balcerowicza (tego mniej czytałem), a drugi to był fizyk, który pisywał dla SciAm od tamtego roku, tego drugiego mi będzie brakować.

Bateryjka nadal działa :-)



Podobne postybeta
No i chyba wyleczyłem EEE Pad Transformera z mega czkawki
Pan Euroentuzjasta ;-)
Ustępstwa
Śnieg - brrr
Out of książka ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz